لوله سیلندری

لوله سیلندری چیست :
لوله های سیلندری ، لوله هایی با ضخامت بالا هستند و از ویژگی های این لوله ها میتوان به تحمل فشار های بالا ، سطح داخلی براق و صیقلی ، مقاومت در برابر هرگونه نشست اشاره کرد . در ساخت این لوله ها آلیاژ های ST37 , ST52  به کار میرود.
کاربرد لوله سیلندری :
1-      ساخت جک هیدرولیک ، صنعتی ، پنوماتیک
2-      صنایع ساخت خودرو
3-      ساخت سیلندر های خاص
دلایل استفاده از لوله های سیلندری :
1-      لوله های سیلندری در هنگام حمل  روغن سیال بسیار کارآمد هستندهنگامی که  روغن هیدرولیک از لوله سیلندریجریان می‌یابد، نیروی فشار به طور مساوی در اطراف کل محیط لوله توزیع می‌شود.
2-  لوله‌های سیلندری به حداقل مواد برای بیش‌ترین سطح مقطع نیاز دارند. یک لوله سیلندری دارای حداقلمساحت سطحی است که در معرض روغن هیدرولیک قرار دارد ، بنابراین فشار کمتری بر روی روغن جریان دارد و در نتیجهکاهش وزن رابه همراه دارد .
3-   حداقل دیواره ی لوله باعث کاهش اصطکاک و عوامل دیگر می شود . از آنجاییکه لوله های مربعی جک سازی دارای درزه های هستند که در داخل آن گوشه ها وجود دارد، رسوب  و مواد معدنی در این شکاف ایجاد می شود. با گذشت زمان، این امر منجر به مشکلات خوردگی، راندمان پایین تر لوله و انسداد می شود.
4-  لوله‌های سیلندری دایره شکل در مقایسه با لوله های مربعی  می‌توانند به راحتی خم شوند.
5 – عایق بندی لوله های استوانه ای ساده تر است .
6 – لوله های استوانه ای با استفاده از حداقل عایق های معمولی عایق بندی می شوند.
7 – لوله های استوانه ای برای نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری آسان تر است.
8 – ساخت لوله های استوانه ای آسان تر است.
9 – محاسبه حجم لوله‌های استوانه‌ای ساده‌تر است.

 لوله های سیلندری در بازرگانی مهزیار فولاد صنعت در سایز ها و رده های مختلف با نازلترین قیمت به شرط آنالیز و انجام آزمایشات کششی عرضه می گردد.
شماره تماس : 44449101 – 021

Comments